Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sanne@sannesproductions.nl. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en deze met u proberen op te lossen. mocht dit niet lukken is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stiching WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten mogelijk om de klachten te melden via het ODR-Platform van de Europese Commissie. Dit ODR Platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dat staat het je vrij om je klacht te deponeren ia het platform van de Europese Unie.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en  in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via sanne@sannesproductions.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen Herroepingsrecht

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten die persoonlijk van aard zijn, zoals bedrukkingen e.d.  Alles wat gepersonaliseerd is

X